Сьогодні розглянемо як в Windows 10 додати (чи як видалити) на робочий стіл піктограми "Комп'ютер", "Кошик", "Панель керування", "Мережа" та "Файли користувача".

Додати піктограми в налаштуваннях

1. В рядку пошуку чи в меню "Виконати" (виконати викликається клавішами Win+R) введіть rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL desk.cpl,,0 та натисніть клавішу Enter.

2. Поставте прапорці напроти піктограм, які ви хочете додати на робочий стіл, та приберіть прапорці з тих, які ви хочете прибрати з робочого столу. Після того, як виберете потрібне - натисніть на "ОК".

На сьогодні все, якщо ви знаєте інші способи - пишіть в коментарях! Щастя Вам 🙂

Оставить комментарий

Ваша почта не будет опубликована